ארגזי קרטון לפי מידה בכמויות קטנות

כל עסק שמוכר מוצרים ושולח אותם זקוק לארגזי קרטון. בין אם אתם עסק קטן או גדול, כדאי שתבינו את החשיבות של ארגזי קרטון לפי מידה התואמת את מוצריכם.
ארגזי קרטון לפי מידה משפרים הן את חוויית הלקוח המקבל את החבילה, והן את תהליך השילוח הלוגיסטי אצלכם בעסק.
במאמר זה נפרט את יתרונות ארגזי הקרטון לפי מידה, בין אם מדובר בכמויות קטנות או גדולות.

ארגזי קרטון לפי מידה – גם מרשים וגם יעיל

אם אתם מוכרים מוצרים (לא משנה אילו) ושולחים אותם ללקוחותיכם, סבירות גבוהה כי אתם זקוקים לארגזי קרטון. אם עד עכשיו הסתמכתם על ארגזי קרטון אקראיים שמצאתם או שמרתם, אולי כדאי לעבור לחשיבה יותר עסקית, ולרכוש ארגזי קרטון שמתאימים למוצרים שלכם ושגם ניתן למתג אותם.
אין ספק שמוצר המגיע באריזת קרטון המתאימה לו ועם לוגו השל העסק היא הרבה יותר מרשימה. מעבר לחוויית הלקוח הנעימה, יש גם את תהליך השילוח אצלכם בעסק. הרי אם אתם מסתמכים על ארגזי קרטון מאולתרים, אתם לוקחים סיכון מסוים שהם לא יתאימו כלל למוצר שלכם, הן מבחינת הנפח שגם יכול לעלות יותר בשילוח והן מבחינת השמירה על המוצר במהלך השילוח. בנוסף גם יכול להיות שתהיה תקופה ללא ארגזי קרטון זמינים. משמע – אם יהיו לכם ארגזי קרטון העשויים מסוג הקרטון המתאים ובגודל התואם את מוצריכם, תהליך האריזה והשילוח שלכם יהיה יעיל יותר. אגב, גם האחסון של ארגזי קרטון לפי מידה (עד שאתם עושים בהם שימוש) הוא נוח יותר כי הם מגיעים אליכם שטוחים וכך ניתן לאחסן אותם במסודר.

ארגזי קרטון לפי מידה לעסק קטן

החלטתם שאתם רוצים שיהיו לכם ארגזי קרטון לפי מידה המותאמת לצרכי המוצרים שלכם, אבל אתם עדיין עסק קטן וחוששים מהצעד הזה? תשמחו לדעת כי ניתן לרכוש ארגזי קרטון לפי מידה גם לעסק קטן ובכמויות המתאימות לכם ולעסק.
לא חייבים לרכוש אלפי יחידות שכנראה אין לכם איפה לאחסן ואתם לא יודעים מתי תצטרכו אותם. בנוסף, אם אתם עסק קטן בצמיחה, וקטלוג המוצרים שלכם עדיין בפיתוח, כמות קטנה של ארגזי קרטון יכולה להספיק לכם עד שתחליטו להתקדם ולהוסיף מוצרים או לשנות אותם. כך תוכלו בכל פעם לרכוש כמות ארגזי קרטון התואמת את התפתחות העסק.
בעניין מיתוג הארגז – ארגזי קרטון עשויים קרטון חום או לבן וניתן להדפיס עליהם בצבע אחד בלבד.

כיצד נקבע המחיר לארגזי קרטון לפי מידה

מחיר ארגזי קרטון לפי מידה נקבע על פי 3 קריטריונים עיקריים:
  • גודל הארגז הנדרש
  • כמות הארגזים המבוקשת – ככל שהכמות גדולה יותר כך המחיר פר ארגז יורד
  • סוג הקרטון – קיימים 3 סוגי קרטונים: קרטון גלי לפריטים קלי משקל, קרטון דו-גלי לפריטים עד משקל בינוני וקרטון תלת גלי לפריטים במשקל גבוה
כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית, תצטרכו לתת לנו מידע לגבי 3 הקריטריונים הללו. אם אינכם בטוחים לגבי הצורך שלכם אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו.

ארגזי קרטון במידה מיוחדת בכמויות קטנות

אחרי שהבהרנו את הרעיון, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לקבל מענה לרכישת ארגזי קרטון במידה מיוחדת גם בכמויות קטנות. כך ההוצאות שלכם בעסק הקשורות לתהליך השילוח יהיו יותר בשליטה, וגם תוכלו לפתח את העסק עם פחות חששות.

קרטוני – מפעל ישראלי המייצר ארגזי קרטון לפי מידה בכל כמות

מפעל קרטוני הוא הדור הבא בייצור אריזות. אנו יכולים לתת מענה מקצועי לעסקים קטנים כגדולים, ולספק ארגזי קרטון לפי מידה ובכל כמות, ללא התחייבות לכמות מינימלית. אם אתם זקוקים לארגזי קרטון בכמות קטנה – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: