אריזות לקוסמטיקה

אריזות מעוצבות לתחום הקוסמטיקה ישירות מהמפעל

אריזות המיועדות לתחום הקוסמטיקה נדרשות להיות אסתטיות באופן מיוחד, בעיקר בגלל מהות המוצרים וקהל היעד שלהם. 
במאמר זה תכלו לקרוא על חשיבות המראה של האריזות בתחום זה, תהליך העיצוב וכן תהליך הייצור. המשיכו לקרוא.

חשיבות המראה של אריזות קוסמטיקה

תחום הקוסמטיקה העולמי מגלגל מיליארדי דולרים כבר עשרות שנים. ניתן למצוא בחנויות או באתרי המכירה מותגים ותיקים לצד מותגים חדשים, אך יש להם מכנה משותף חשוב מאוד – אריזה מושקעת.
אפשר לראות שכל חברות הקוסמטיקה – קטנות כגדולות – מבינות את חשיבות מראה האריזה, שכן היא הדבר הראשון שרואה הלקוח כאשר הוא ניגש להתעניין במוצר כלשהו. לאריזה יש חלק חשוב מאוד בתקשורת של החברה עם הלקוח והיא חלק בלתי נפרד מהמותג.
כאשר מדובר בקוסמטיקה, התפקיד של האריזה גדול אף יותר. תחום הקוסמטיקה מתקשר באופן די אוטומטי לאסתטיקה, ולכן האריזה חייבת להיות אסתטית ומושכת הן מבחינת המראה שלה והחיבור למותג והן מבחינת החומר ממנו היא עשויה – כל אלו צריכים לשדר מסר ברור לצרכן. כמו כן פעמים רבות איכות ועיצוב האריזה גם מעידים באופן מסוים על אופי המוצר וטיבו בעיני הצרכן.

עיצוב אריזות לקוסמטיקה – מה צריך לקחת בחשבון?

כאשר אתם פונים לקבלת שירות עיצוב אריזות, ישנם מספר קריטריונים שצריך לקחת בחשבון על מנת שהאריזה תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר בתום תהליך הייצור:
  • קהל יעד: מוצרי קוסמטיקה פונים לרוב לקהל הנשים בטווח גילאים מאוד רחב – החל מגיל ההתבגרות ועד הגיל השלישי. משמע, ישנו מנעד רחב מאוד גם של סדרות מוצרים ייעודיים לכל טווח גילים, וכל סדרת מוצרים כזו צריכה להתאים במראה שלה לקהל היעד הספציפי. הדבר יכול להתבטא בצבעים, בפונטים וכדומה.
  • מיתוג: כפי שהזכרנו קודם, האריזה היא חלק בלתי נפרד מהמותג. כלומר כל השפה הגרפית, צריכה להיות זהה לשאר החומרים הגרפיים של אותו מותג. כאשר אין שפה ברורה המקשרת את האריזה למותג, הלקוח הפוטנציאלי עלול להתבלבל כאשר הוא יעמוד מול אותו מוצר ושאר המתחרים שלו על המדף.
  • תפעול ושינוע: עיצוב האריזה חייב לתת מענה גם לאופי פעולת אריזת המוצר בתוך האריזה וכן לשינוע המוצר אל החנויות או אל הלקוח הסופי (אם מדובר בחנות אונליין). כלומר פעולות האריזה במפעל והפתיחה על ידי הלקוח צריכות להיות נוחות ולא מסובכות. בעניין השינוע, מכיוון שמדובר בפעילות המתבססת על נפח, ככל שנפח האריזה גדול יותר לדוגמה בגלל צורה לא סטנדרטית כך השינוע יהיה יעיל פחות ויקר יותר.
  • חומרים: אחד הקריטריונים החשובים כיום הוא האפשרות למחזר את האריזה או לעשות בה שימוש חוזר. שימוש בחומרים איכותיים שיכולים להשאיר את האריזה אצל הלקוח לשימושים נוספים, או לחילופין בחומרים שניתן למחזר בקלות, יש ערך גם עבור המותג וגם עבור כדור הארץ. המודעות לנושא זה מביאה קהלים שלמים לבחור במותגים שחושבים גם על הסביבה על פני מותגים שאינם כאלה.

תהליך ייצור אריזות קרטון לקוסמטיקה

החלטתם להתחיל בתהליך ייצור אריזה למוצר שלכם? מצוין!
בתור התחלה, פנו לקבלת שירות עיצוב גרפי לאריזות. בסוף תהליך העיצוב אתם תקבלו קובץ פריסה מעוצב לפי הקווים המנחים של המותג, המכיל את כל הפרטים החשובים לכם כגון לוגו, הסבר על המוצר ואופן שימוש ו"אותיות קטנות" אם יש. כמו כן קובץ זה גם מכיל את קווי הקיפול של האריזה. אם אתם לא מכירים סטודיו לעיצוב גרפי, נשמח להמליץ לכם.
לאחר סיום עבודת העיצוב, מעבירים את הקובץ למפעל אריזות. לאחר זמן קצר תוכלו כבר לקבל דוגמה מוחשית לאריזה שלכם.
את הדוגמה הזו תצטרכו לבחון לעומק כדי לוודא שכל הפרטים קיימים כפי שרציתם ועל פי הקווים המנחים של המותג שלכם. אם הכל בסדר – עליכם לאשר זאת מול המפעל, ומרגע האישור, ייצור האריזות יוצא לדרך. 
במפעל קרטוני תוכלו להזמין כל כמות אריזות שתרצו. כלומר גם אם אתם חברה קטנה בתחילת הדרך וכמות המוצרים שלכם מצומצמת, תוכלו לייצר מספר אריזות בהתאם ללא צורך להתחייב לכמויות גדולות שלא בטוח שיהיה לכם צורך בהן.
זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: