אריזות קרטון למשלוחים

אריזות קרטון למשלוחים הן אינן רק פתרון מעולה לשמירה על התכולה במהלך המשלוח, אלא הם גם משמשים להעברת מסרים שיווקיים ולחיזוק המותג. בין כל סוגי האריזות, אריזות קרטון למשלוחים הן ללא ספק הפתרון הנפוץ ביותר כיום ולא בכדי. במאמר זה נסקור את היתרונות של שימוש באריזות קרטון למשלוחים, את אפשרות המיתוג של אריזות קרטון למשלוחים וכן טיפים לבחירת אריזת הקרטון הנכונה למשלוח.

יתרונות של אריזות קרטון למשלוחים

אריזות קרטון למשלוחים מציעות מגוון יתרונות:
  • ורסטיליות: אריזות קרטון יכולות להתאים למגוון רחב מאוד של מוצרים, החל ממוצרי אלקטרוניקה עדינים, פריטים שבירים ועד ביגוד ועוד. מגוון המידות, הגדלים והסוגים, מבטיחים כי האריזה תתאים בדיוק למוצר שלכם, ובכך היא תשמור עליו בצורה אופטימלית ותמנע נזקים אפשריים במהלך השילוח. 
  • עלות: עלות אריזות קרטון היא משתלמת מאוד ויכולה להתאים לתקציבים שונים ולגדלי עסקים שונים (עסקים קטנים, בינוניים, גדולים ואף תאגידי ענק). ניתן לתכנן את אריזות הקרטון כך שגם עלות השילוח עצמו תשתלם – אריזות קטנות וחכמות תופסות פחות מקום ושוקלות פחות, מה שיכול להוזיל עלויות שינוע.
  • ידידותי לסביבה: כיום חלק גדול של אריזות קרטון מיוצרות מחומרים ממוחזרים או שניתן למחזר אותן, דבר שתורם רבות לשמירה על איכות הסביבה.
  • קל משקל: אריזות קרטון הן חזקות (בהתאם להרכב שלהן) אך גם קלות משקל באופן יחסי. עובדה זו מאפשרת אחיזה ידנית קלה, והפחתת משקל משלוח. כמו כן, ניתן לאחסן אריזות קרטון ולערום אותן בקלות ובבטחה למקסום מיקום אחסנה במידת הצורך. 
  • הגנה: עם תכנון נכון של אריזת קרטון, היא יכולה לספק הגנה מעולה בפני אבק, לכלוך, פגיעות חיצוניות וכדומה. ההגנה על המוצר היא כמובן חשובה על מנת להבטיח את הגעתו ללקוח כאשר הוא שלם וללא רבב. 
  • עיצוב: אריזת קרטון בעיצוב נכון יכולה להיות חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של עסק ולהעביר את ערכי המותג ללקוח. התכנון כולל גם חשיבה על חוזק האריזה, אופן פתיחת האריזה, מיתוג ועוד.

האם אפשר למתג אריזות קרטון למשלוחים

אריזות קרטון הן מדיום מעולה למיתוג, ואין פלא שמותגים רבים בוחרים למתג את אריזות הקרטון שלהן באופן קפדני. אריזת קרטון ממותגת מעצימה את המותג ומוסיפה תחושת מקצועיות לכל משלוח מטעם העסק שלכם.
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר ממתגים אריזות קרטון:
  • תכנון: התכנון כולל חשיבה מעמיקה על קהל היעד של המוצר, את המסרים שאתם מעוניינים להעביר, את התחושות שהלקוח צריך להרגיש כאשר הוא רואה את האריזה ופותח אותה ועוד. יש כמובן לחשוב על כל החלקים שצריכים להיכלל באריזה, הסידור שלהם בתוכה וההגנה עליהם. 
  • בחירת אריזה: אריזת הקרטון למיתוג היא קודם כל פועל יוצא של תכולת האריזה. קיימים סוגים רבים של אריזות קרטון: חד גלי, דו גלי, תלת גלי, אופני פתיחה שונים ומגוונים, אפשרויות התאמת גדלי האריזה, אפשרויות חלוקה פנימית, דיפון ועוד. האריזה בסופו של דבר צריכה לא רק להגן על המוצר במשלוח אלא גם לייצג את המותג שלכם בצורה האפקטיבית ביותר. 
  • מראה: מראה האריזה הוא חלק חשוב במיתוג האריזה. העיצוב צריך להיות עקבי עם הגדרות המותג שלכם ולחבר בין מוצרים אחרים בקו המוצר אם קיימים. כמובן העיצוב כולל גם את המסרים השיווקיים המרכזיים של המותג ושל המוצר ואת לוגו החברה, פרטי קשר, פרטי מוצר ועוד. 
מיתוג האריזה נעשה באמצעות הדפסה על גביה והוספת טכניקות שונות לקבלת אפקטים מעניינים (השבחות דפוס).

איך בוחרים סוג אריזת קרטון למשלוח

כאמור ישנן הרבה מאוד אפשרויות אם באריזות קרטון בגדלים סטנדרטיים ואם באריזות קרטון המיוצרות בדיוק עבור המוצר שלכם. לבחירת סוג אריזת הקרטון למשלוח יש לשים לב לדברים הבאים:
  • מידה: מידת אריזת הקרטון צריכה להתאים לתכולתו. לא מומלץ לארוז בצפיפות יתרה מצד אחד או לבחור באריזה הגדולה מדי למוצר. לכן המידה צריכה להיות אופטימלית לשמירה על עלויות משלוח נמוכות ככל האפשר ולשמירה על תכולת האריזה. 
  • חוזק: יש לבחור אריזת קרטון שמתאימה למשקל ולעדינות המוצר. לדוגמה תכולה כבדה יותר תדרוש אריזת קרטון מחוזקת לחוזק ועמידות, תכולה שבירה או עדינה מאוד ידרשו דיפון והגנה פנימיים. 
  • בחירה בין אריזת קרטון סטנדרטית, ואריזת קרטון בהתאמה מיוחדת למוצר ולמיתוג. תלוי במוצר למשלוח, עלות המוצר, המיתוג הנדרש, הצורך בהעברת מסרים שיווקיים, ניתן לבחור בין סוגי אריזות שונות. כיום מיתוג אריזות קרטון קיים לרוחב כל סוגי המוצרים, מהפשוטים ביותר ועד היקרים ביותר. 
  • מקצועיות: מומלץ לפנות לחברה שמספקת שירות ברמה גבוהה לאורך כל התהליך, החל מהתכנון, ועד הייצור ואספקת האריזות. התאמת פתרון האריזה באופן מדויק ללא ספק יסייע בחיזוק המותג שלכם. 
מעוניינים לקבל הצעת מחיר מנצחת? צרו קשר.

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: