הדפסת אריזות מעוצבות בכמות קטנה

הדפסת אריזות מעוצבות היא אולי נשמעת כמו משהו שרק עסקים גדולים ומבוססים עושים, אך לא כך הדבר. עם התפתחות הדפוס הדיגיטלי, גם עסקים קטנים או מתחילים יכולים ליהנות מאריזות מעוצבות עבור מוצריהם וחוויית הלקוחות שלהם. אז אם אתם זקוקים לאריזות מעוצבות בכמות קטנה, המשיכו לקרוא.

האם אפשר לייצר אריזות מעוצבות בכמות קטנה?

נתחיל ישר מהבשורה הטובה: אפשר בהחלט לייצר אריזות מעוצבות בכמות קטנה
כנראה שאם שאלתם את עצמכם את השאלה הזו, אתם מנהלים עסק קטן או עסק בתחילת דרכו. ידוע שעסקים קטנים או בתחילת הדרך חוששים מהוצאות גדולות שהם אינם בטוחים אם הן אכן ישתלמו. לכן לפחות בתחום האריזות המעוצבות עבור המוצרים שלכם, תוכלו להיות רגועים שאינכם חייבים לרכוש מראש כל כך הרבה אריזות, כאשר אתם לא יודעים אם הן באמת תשמשנה אתכם.
אולי המוצרים עוד ישתנו מבחינת גודלם וצורתם? אולי יתווספו מוצרים חדשים להם תצטרכו לתת מענה מבחינת השילוח? אולי בכלל בגלל שהעסק עוד בתחילת הדרך המיתוג ישתנה ואז מה שעל האריזה כבר לא יהיה רלוונטי? אלו רק חלק מהשאלות שאתם אמורים לשאול את עצמכם לפני שאתם רוכשים אריזות מעוצבות. לכן חשוב שתהיו כנים עם עצמכם ותרכשו כמות אריזות הגיונית המתאימה למצב העסק ולצרכיו. 

אריזות קרטון בהתאמה אישית עם הדפסת לוגו

אחד הדברים החשובים כשאתם מתכננים את אריזות הקרטון המעוצבות שישרתו אתכם, הוא הימצאות הלוגו שלכם. אם כבר עברתם תהליך מיתוג ויש לכם לוגו ברור שאיתו אתם רצים והוא מופיע בכל מקום שחשוב לכם (כרטיס ביקור, אתר אינטרנט וכו'), זה מצוין. עכשיו הלוגו יוכל להופיע גם על אריזות המוצרים שלכם. חשוב שהלוגו יקבל מקום של כבוד על גבי האריזה, באופן כזה שייזכר היטב בראשם של הלקוחות שלכם. 
אם עדיין אין לכם לוגו כי אתם בתחילת הדרך (או מכל סיבה אחרת), תוכלו לעצב את האריזה כך ששמכם או שם העסק יופיע עליה בפונט ברור.
בכל מקרה, תוכלו להבליט את שם העסק או הלוגו באמצעות הדפסה צבעונית או עם השבחות מעניינות – הכל בהתאם למה שתרצו לשדר ללקוח המקבל את מוצריכם.

אריזות קרטון בהתאמה אישית בדפוס מלא

האריזה המעוצבת שלכם יכולה להיות מינימליסטית (לדוגמה – לוגו ושם העסק על גבי רקע אחיד), או לחילופין מודפסת על כל שטחה (לדוגמה – לוגו ושם העסק, על גבי רקע שהוא תמונה או מעוצב גרפית). 
גם כאן, ניתן להוסיף השבחות מעניינות לרקע מה שיכול להוסיף מאוד לחוויית הלקוח הראשונית.

אריזות מעוצבות באספקה מהירה

החלטתם לרכוש לעסק שלכם אריזות מעוצבות בכמות קטנה? דעו כי בקרטוני גם הזמנות קטנות מקבלות יחס שווה, מה שמתבטא באספקה מהירה ובאיכות ללא פשרות. 
אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם את ההזמנה במהרה, לאחר שאישרתם אותה, והתהליך מתקדם כנדרש. באופן כללי, כדאי שתדעו שזמני ההפקה שלנו קצרים מהמקובל בתחום, ואתם נהנים מהיתרון הזה.

עיצוב האריזות המעוצבות

תהליך עיצוב וייצור האריזות המעוצבות מתחיל באתר קרטוני, בו תוכלו למצוא את הקטלוג המלא של סוגי האריזות ופריסתן. באמצעות הקטלוג המפורט תוכלו להבין היטב כיצד כל אריזה נראית ונפתחת, ואם היא מתאימה באופייה למוצרים שלכם. לאחר שתבחרו את סוג האריזה המתאים לעסק שלכם, אתם תעבירו את המידע הטכני על האריזה לסטודיו שלכם, והם יספקו את העיצוב בהתאם לפריסת האריזה. מרגע שהעיצוב מוכן אנחנו, נייצר עבורכם אריזה לדוגמה באיכות נמוכה כדי שתוכלו לאשר את הנראות שלה. לאחר האישור הסופי שלכם, אנו כבר ניקח את זה לשלב הייצור שבסופו תקבלו את האריזות שלכם (ולא משנה איזו כמות הזמנתם). לחצו כאן לקריאה מורחבת על תהליך ייצור אריזות מעוצבות).

עסקים קטנים או בתחילת הדרך? – אל תהססו ליצור קשר ולהתייעץ איתנו, ותנו לנו להפתיע אתכם במחיר הוגן.
זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: