ייצור אריזות קרטון ממותגות

כאשר בעל עסק מבקש לייצר אריזות קרטון ממותגות עבור העסק שלו, לא תמיד יש לו את הידע הנדרש לעשות את התהליך בצורה נכונה. ישנם כמה דברים שחשוב להבין כאשר מתחילים את התהליך – כדאיות השימוש בקרטון, חשיבות המיתוג, מחירים וכדומה, ועל כך במאמר זה.

למה כדאי להשתמש באריזות מקרטון

אריזות קרטון הפכו למבוקשות מאוד בשנים האחרונות בתחום האריזות הממותגות, בעיקר בעקבות המודעות לשמירה על הסביבה, שהולכת ועולה כל הזמן. קרטון הוא חומר שניתן למחזור וכיום ניתן למצוא פח מתאים בכל בניין. צרכנים רבים אף מעדיפים לרכוש מעסקים שמשקיעים בשמירה על הסביבה, בין אם מדובר במוצר עצמו ובין אם באריזה שעוטפת אותו.
בנוסף כל תהליך ייצור אריזות הקרטון הוא פשוט יחסית מה שמאפשר לבית העסק, גדול כקטן, להוזיל את העלויות שלו.

חשיבות המיתוג על אריזות הקרטון

אחד הדברים שבעלי עסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים משקיעים בו, הוא מיתוג העסק. לא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, עסק הנותן שירות או מוכר מוצר – רובם עוברים תהליכי מיתוג בגלל החשיבות הגדולה שלו.
עסק ממותג הוא עסק שיזכרו אותו היטב. בחירת השם לעסק, יצירת השפה הויזואלית (לוגו, פונטים, גוונים וכדומה) ושאר מרכיבי המיתוג, מספקים ללקוח את התדמית העסקית בה כלולים הערכים, התועלת והרעיונות אותם בעל העסק רוצה לשדר ללקוחותיו. 
כאשר עסק ממתג גם את האריזות איתן הוא עוטף את המוצרים שלו, אין ספק שהוא ישאיר רושם טוב יותר על לקוחותיו.

תהליך ייצור אריזות קרטון ממותגות

ייצור אריזות קרטון ממותגות הוא תהליך פשוט יחסית שמספק בסופו אריזה שתהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח שלכם. הנה השלבים העיקריים בתהליך:
  • תכנון – כאשר מתכננים את האריזה צריך להבין קודם כל את המוצר שיהיה בה – גודל, משקל, חומר, האם המוצר צריך להיות מוגן, האם אנו רוצים שיראו את המוצר או חלקו דרך חלון באריזה, האם המוצר מגיע שלם או שנדרשת חלוקה פנימית של האריזה כדי להניח בה את החלקי המוצר המפורק, ועוד. כאשר מבינים את המוצר, הרבה יותר קל לתכנן את האריזה שלו.
  • בחירת סוג האריזה – סוג האריזה כולל שני קריטריונים עיקריים: עובי הקרטון ומבנה האריזה. ניתן למצוא באתר שלנו מגוון עצום של מבני אריזה, הניתנים להתאמה לצרכי המוצרים שלכם. גם עובי הקרטון חשוב מאוד כאשר לוקחים בחשבון את משקל המוצר והעומס הנוצר.
  • עיצוב האריזה – עכשיו כשהותאם סוג האריזה אפשר לעצב אותה. כאשר ישנו מיתוג ברור, העיצוב יהיה יחסית מהיר. לכל קופסה יש פרישה ועליה ניתן, באמצעות תוכנות גרפיות ייעודיות, ליישם את השפה הויזואלית. צריך להבין שהקופסה נראית אחרת כאשר היא פרושה וכאשר היא סגורה ולשם כך מפיקים אריזת ניסיון שנקראת מוקאפ כדי לראות שהעיצוב נראה היטב על גביה.
  • ייצור ואספקה – התהליך מסתיים עם אישור הלקוח והעברת העבודה לביצוע. המכונות עושות את עבודתן, חותכות ומדפיסות, ובסיום אתם תקבלו את אריזת הקרטון הממותגת שלכם.

מה המחיר של אריזות קרטון ממותגות

טווח מחירי אריזות קרטון ממותגות הוא רחב בעיקר כי ישנם מספר מרכיבים למחיר:
  • מבנה האריזה: מבנה האריזה מתאפיין בצורת הפתיחה והסגירה, חלוקה פנימית וכדומה. תוכלו לראות את מבני האריזה השונים בקטלוג המוצרים שלנו – אריזות בצורת פולדר, אריזות טלסקופיות, אריזות קרטון שרוול ועוד. לחצו כאן לצפיה בקטלוג המוצרים.
  • עובי הקרטון: ניתן לבחור עובי קרטון כמו לדוגמה גלי, דו-גלי ותלת-גלי. ישנו מגוון סוגים של קרטונים לצרכים שונים.
  • סוגי השבחות: אלמנטים של השבחות מאפשרות לתת ערך מוסף לאריזה ולמותג אותו האריזה מייצגת. תוכלו לבחור השבחות כגון לכה סלקטיבית, למינציה, הטבעה ועוד. 
  • תוספות: במידת הצורך, אפשר להוסיף לאריזה תוספות כמו חלוקה פנימית, דיפון להגנה על המוצר וכדומה. 
  • כמות: ככל שהכמות עולה – המחיר יורד. בקרטוני ניתן להזמין כל כמות אריזות שתחפצו בה על פי הצורך שלכם, כך שגם אם אתם עסק קטן בתחילת דרכו ואין לכם צורך באריזות רבות, תוכלו לייצר את האריזה שתייצג את המותג שלכם ולהטמיע אותו אצל לקוחותיכם, וככל שהעסק יגדל כך תוכלו לרכוש יותר אריזות.
רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: