ייצור קרטונים ממותגים

בעולם המסחר כיום, לקוחות שמים לב גם לפרטים הקטנים של המוצר ולא רק למחירו. חשוב להבין כי גם אריזת המוצר הממותגת משחקת תפקיד בעל משקל בבחירת המוצרים על ידי הלקוחות. לכן ייצור אריזת קרטון ממותגת שתהיה אפקטיבית למותג, הוא בעל חשיבות עליונה כיוון שהאריזה היא אחד הכלים החזקים ליצירת רושם ראשוני והצגת ערכי המותג.
במאמר זה נדבר על חשיבות אריזות קרטון ממותגות לעסק שלכם, נציג לכם את תהליך ייצור הקרטונים הממותגים ומהן הכמויות המינימליות לייצור קרטונים ממותגים לעסק שלכם.

חשיבות אריזות קרטון ממותגות לעסק

אריזות קרטון ממותגות הן בעלות חשיבות לעסק מסיבות רבות:
  • זהות מותג והזדהות עם המותג: אריזות קרטון ממותגות הן למעשה פרסומת מהלכת לעסק שלכם. אריזות קרטון ממותגות הנושאות את לוגו העסק, צבעי המותג, עיצוב התואם למותג, מסרים שיווקיים וכדומה, בעצם מייצגות את המותג. מראה אריזות קרטון ממותגות משפיע הן בזמן השילוח והן בתצוגה בחנויות ויכולות להשפיע באופן חיובי על החלטת הלקוח ועל תפיסתו את המותג. 
  • בידול: רובם הגדול של העסקים המוכרים מוצרים פיזיים פועלים בזירה תחרותית, בה ישנה חשיבות עליונה בבידול ובולטות. אריזות קרטון ממותגות יכולות לסייע ביצירת הבידול הרצוי. אריזות חכמות עם עיצובים מושכים יכולת לשבות את לב הלקוח, ליצור נאמנות למותג ולגרום לו לבצע רכישות חוזרות הן לאותו המוצר והן למוצרים נוספים של החברה.
  • אמון: אריזת קרטון ממותגת באופן מקצועי, יוצרת אמון אצל הלקוח, תחושת מקצועיות של המותג ואיכות המוצר. תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר באריזת הקרטון כגון עיצוב, אופן פתיחה, תכולה, סידור פנימי, הגנה על המוצר (אם נדרשת) ועוד, כולם מחזקים את ערך המותג בעיני הלקוח.
  • עלות שיווק נמוכה: מיתוג של אריזות קרטון היא דרך זולה יחסית לשיווק מוצרים בצורה אפקטיבית ביותר. חשבו על כל סרטוני פתיחת מוצרים שגורפים צפיות רבות מאוד ברשתות החברתיות ותבינו עד כמה אריזת קרטון ממותגת משפיעה גם מרחוק ויכולה לסייע רבות בשיווק המוצרים והמותג. 

תהליך ייצור קרטונים ממותגים

תהליך ייצור קרטונים ממותגים אינו ארוך וניתן בזמן קצר יחסית להוסיף אותם למערך השיווק של העסק שלכם. התהליך כולל מספר שלבים עיקריים:
  • במידה וקיימות הגדרות מותג ברורות, ניתן לדלג לשלב הבא. אם אין לכם הגדרות מותג, זה הזמן להשקיע מחשבה ואפילו תהליך מיתוג מסודר, שיכללו הגדרת קהל היעד, הגדרות ערכי העסק, סוג החוויה והתחושות הרצויות במפגש עם המוצר ועוד. בנוסף, חשוב להגדיר בצורה ברורה את כל המרכיבים שצריכים להיכלל באריזה כחלק מהגדרת המותג וחוויית הלקוח – המוצר עצמו, אביזרים שונים, הוראות שימוש ועוד. 
  • בחירת האריזה: קיימים שלל חומרים שיכולים להיבחר כחלק החיצוני של האריזה, חלוקות פנימיות, דיפון פנימי, צורך בהגנה מיוחדת על המוצר, וכמובן גודל האריזה, צורתה ועוד. ניתן לקבל השראה גם מאריזות מוצרים קיימות של חברתכם או חברות אחרות. 
  • עיצוב: תוך כדי לקיחה בחשבון של השלבים הקודמים, מתקדמים לעיצוב של האריזה. העיצוב מתבצע ע"י מעצבים מקצועיים. העיצוב כולל את הלוגו של העסק, שם המוצר, דגם המוצר, בחירת צבעים בהתאם למותג ולמוצר עצמו (או סדרת מוצרים), מסרים שיווקיים, פרטים טכניים ואחרים חשובים (גם אותיות קטנות) ועוד, לפי הצרכים שהגדרתם. תוכלו לראות הדמיות שונות של אפשרויות מיתוג האריזה, הן במצב סגור והן במצב פתוח לפני שניגשים וייצור.
  • ייצור: המעצבים הגרפים ימסרו את קבצי העיצוב ליצרן להכנת דוגמא. מטרת הדוגמא היא לאפשר לכם לבחון את כל הפרטים בצורה פיזית (להבדיל מהדמיה ממוחשבת), לבצע שינויים במידת הצורך ולאשר את הייצור. לאחר אישור, הייצור עצמו יחל ובסופו תקבלו את כל אריזות הקרטון שלכם מוכנות לשימוש. 

ייצור קרטונים ממותגים בכמויות קטנות

אצל יצרנים רבים תצטרכו לבצע הזמנה בכמות מינימום גבוהה יחסית. דבר שלא תמיד תואם את הצורך העסקי שלכם או את התקציב. יתכן ואתם דווקא מעוניינים בכמות קטנה של אריזות קרטון ממותגות מסיבות עסקיות שונות.
קרטוני הוא יצרן ישראלי שמספק שירות לייצור אריזות קרטון ממותגות כולל כל תהליכי הדפוס ותוספות שונות. פניה ישירה ליצרן היא תמיד משתלמת יותר כאשר היא אפשרית, ובמקרה של קרטוני, תוכלו לפנות לצוות היועצים המקצועיים שלהם שילוו אתכם בכל תהליך ייצור אריזות הקרטון הממותגות לעסק שלכם, תוך מתן המלצות מקצועיות מניסיונם העשיר. תוכלו להזמין אריזות קרטון ממותגות בכל כמות (אפילו אחת בודדת). קרטוני מספקים לכם גמישות לגבי הכמויות כדי להתאים לצרכי העסק שלכם באופן מדויק. 

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: