מיתוג אריזות לעסקים

כיום יותר מתמיד, ישנה חשיבות קריטית לבידול מוצרי העסק שלכם, כיוון שישנו שפע אדיר של "הכל מהכל". מיתוג אפקטיבי של אריזות הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשאיר רושם ולמשוך את תשומת הלב של הלקוחות. מסרים, צבעים, פרטים עיצוביים – כולם חיוניים ליצירת תודעה ובניית זהות מותג ברורה. אם עוד לא השתכנעתם בכוח העצום הטמון באריזות מוצרים ממותגות, מאמר זה הוא בשבילכם. 

למה חשוב שעסק ימתג את אריזות המוצרים שלו

עסק העושה שימוש באריזות למוצריו, מבין ללא צל של ספק שלא ניתן להסתפק בקרטון גולמי ואנונימי. האריזה היא לא פחות חשובה מתכולתה ובלא מעט מקרים אריזה ממותגת היא המפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם ועם המוצר אותו אתם מציעים.
הרושם הראשוני הוא חיוני לקביעת תודעה לגבי המותג והעסק. כלומר, אריזה לא ממותגת או ממותגת בצורה חובבנית, עשויה לפגום בתפיסת איכות המותג והמוצר. מיתוג אריזה מאפשר גם בידול מבורך של העסק וגם בין מוצריו השונים (מיתוג שונה לכל מוצר או משפחת מוצרים לדוגמה). גם חברות ענק דואגות למיתוג מדויק ומשקיעות מחשבה ותכנון קפדני באריזות המוצרים, כל זאת על אף שהם נמכרים להמונים כבר שנים רבות. זאת כדי להמשיך ולשמר את הערכים של החברות הללו וכיצד הם מוצגים.
מיתוג אריזת המוצרים של העסק היא דרך מעולה לרכוש את אמון הלקוחות בעלות יחסית נמוכה לעומת דרכי מיתוג אחרות. מיתוג נכון של אריזות המוצרים יאפשר זיהוי מהיר שלהם על ידי הלקוחות גם בין אריזות מתחרות ובחירה בהם על פני מוצרים אחרים. 

איך מייצרים אריזות ממותגות

תהליך ייצור אריזות ממותגות כולל מספר שלבים:
המיתוג עצמו: זהו תהליך שנעשה במסגרת העסק וכחלק מההתפתחות שלו. התהליך כולל בראש ובראשונה הגדרה מדויקת של ערכי העסק והמותג. מתוכם אפשר יהיה לפתח את הקווים המנחים העיצוביים של המותג (לוגו, צבעים, גופנים לכתיב וכיו"ב). חשוב גם לחשוב על משפחות המוצרים, סוגים שונים של מוצרים ואיך המיתוג יישאר עקבי במבחן הזמן. כאשר לעסק קיימות הגדרות מיתוג ברורות ומוצלחות, ניתן כבר להתקדם לשלב הבא.
בחירת האריזה: לפני שניגשים לעיצוב האריזה, חשוב קודם לבחור באריזה המתאימה למוצר שלכם, מבחינת עובי הקרטון, כמה שכבות קרטון, גודל, אופן פתיחה ועוד, וזאת בהתאם לתכולת האריזה, כלומר למוצר שיכנס לאריזה הממותגת.
מיתוג האריזה: לאחר מכן יש להחיל את הנחיות העיצוביות הגרפיות של המותג על האריזה הנבחרת, כולל כל הפרטים שתרצו שיופיעו על גבי האריזה.
דוגמה: לאחר ביצוע הדמיה ממוחשב, מוציאים דוגמה של האריזה עם המיתוג כך שניתן יהיה לערוך בחינה פיזית שהכל נראה וכתוב כמו שצריך. 
ייצור האריזות: לאחר אישור של האחראי מטעם העסק, מתחיל הייצור, ובסופו תקבלו את האריזות המוגמרות בכמות הרצויה לכם (ניתן להזמין כמויות קטנות במידת הצורך). 

השבחות דפוס כחלק ממיתוג אריזות לעסקים

השבחות דפוס הן דרך מעולה להוסיף עניין למיתוג ולהעמיק את הבידול ותחושת איכות המוצר. 
להלן מגוון אפשרויות להשבחת דפוס:
  • לכה: תוספת לכה מבריקה על אזור מסוים של האריזה לפי בחירת העסק. לדוגמה לכה מבריקה על לוגו החברה, שם המוצר, תמונה ועוד, כל אלה מוסיפים נופך ויזואלי ייחודי ומשרים איכות ויוקרה. 
  • לכה מובלטת: בדומה ללכה המבריקה אך במקרה זה היא מובלטת מעט ונותנת ממד נוסף לאזור שתחתיה באריזה. 
  • הטבעה: מאפשרת הטבעה של אזור או פרט מסוים באריזה ובכך נוספת לה טקסטורה. 
  • למינציה: כאן מדבור בציפוי פלסטי דק לאריזה לתוספת עמידות והגנה. ניתן לבחור בין למינציה מט, משי, מבריקה או מטאלית. 
  • חיתוך צורני: מתבצע בעזרת לייזר או שטאנץ בהתאם לדיוק הרצוי ומאפשר פתיחת חרירים, אזורים פתוחים שמאפשרים מבט על המוצר בתוך האריזה או הדגשה לפרט רצוי. 
רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת לאריזות ממותגות לעסק שלכם? דברו איתנו.

 
seperator

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: