תהליך ייצור אריזות מעוצבות

אריזות מעוצבות מיוצרות בתהליך שמתחיל בחשיבה, וניסיון קודם מונע טעויות ומבטיח אריזה איכותית ונכונה מכל הבחינות:
משמירה על ערכי המותג, דרך שמירה על המוצר, חווית לקוח טובה והתאמה לכל התהליכים הנלווים מהייצור, דרך האחסון ועד לאספקה.
תהליך ייצור אריזות
תכנון מוקדם
התחילו מהגדרות המותג שלכם, חישבו על קהל היעד ועל החוויה שאתם רוצים להעניק שלו. מהי ההרגשה הנלוות שאתם רוצים להעביר ברגע שרואים את האריזה ולא פחות חשוב - ברגע שפותחים אותה.
חישבו אילו אביזרים צריכים להכלל במארז, האם יש להגן עליהם בהובלה, האם יש להבליט נוכחותם בעזרת חלון שקוף?
תהליך ייצור אריזות
בחירת האריזה ומרכיביה
כיוון שלכל מוצר מאפיינים שונים, אריזה מעוצבת מופקת בהתאם למוצר. ישנם שפע של חומרים מחומרי האריזה החיצוניים דרך הדיפונים והחלוקות הפנימיות. בחרו באריזה נכונה החל מהצגת המוצר, דרך הגנה בשינוע ושמירה על המוצר. האפשרויות רבות - כיד הדמיון. מומלץ להגדיר צרכים בתיאור פשוט, אולי אפילו לבחון אריזות של מוצרים אחרים. מכאן - בשיחה קצרה עם יועצי קרטוני תדעו בדיוק איזו אריזה הכי תתאים לכם.
תהליך ייצור אריזות
עיצוב האריזה מבפנים ומבחוץ
חלק חשוב ביותר באריזה מעוצבת הוא כמובן הנראות שלה. החלק מהשמירה על הגדרות המותג שלכם, דרך קישור ויזואלי מהיר בין סדרות ומוצרים שנים שלכם. בעיצוב האריזה אתם דואגים שהמוצר יהיה ברור ובולט - אם על המדף ואם בעמוד של אתר מכירות וירטואלי. מעצבים גראפיים העוסקים בעיצוב אריזות יספקו לכם את הפריסה, אותו תכנון גראפי שלאחר קיפול האריזה לכדי המארז הסופי כפי שמקבל הלקוח יכלול את הלוגו, ההסבר, האותיות הקטנות ועוד. עדיין אין לכם סטודיו לעיצוב אריזות? נשמח להמליץ לכם על מקצוענים שאת עבודתם אנו מכירים.
תהליך ייצור אריזות
ייצור האריזות
מרגע שהעיצוב הגראפי נמסר - הכדור בידיים שלנו. בתוך זמן קצר תקבלו אריזת דוגמא באיכות נמוכה שתאפשר לכם לאשר סופית את הנראות המתקבלת, הצבעוניות, הכיתוב וכמובן ההתאמה למוצר. מרגע שמתקבל אישור לאריזת הדוגמא - המכונות הגדולות נכנסות לפעולה. מיטב הטכנולוגיה בעולם הדפוס משלבת בין סוגי הדפסות, הבלטות ומיני השבחות. ואז... האריזה החדשה שלכם מוכנה. אגב - התהליך לא ארוך. זמני ההפקה שלנו קצרים מהמקובל ואנחנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך.
 
זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: