עיצוב אריזות בעידן האינסטגרם

פלטפורמת אינסטגרם היא אחת הפופולריות ביותר בעולם, והיא מביאה למשתמשים הרבים שלה בעיקר תוכן ויזואלי מושקע. אם אתם בעלי עסקים המתחזקים חשבון אינסטגרם ויוצרים לו תוכן, כדאי שתבינו למה חשוב להשקיע גם בעיצוב אריזות המוצרים שלכם.

מהו עידן האינסטגרם?

עידן האינסטגרם בפרט והרשתות החברתיות בכלל, החל עם עלייתן של אותן רשתות שדרבנו ועודדו את גולשיהן לשתף כמה שיותר תמונות ואמצעים חזותיים אחרים.
השילוב של אינטרנט זמין בכל מקום, רשתות חברתיות ענפות ומכשירים סלולריים עם יכולות צילום שרק הולכות ומשתכללות, הביאו את הציבור למצב בו הוא מצלם תמונות או סרטונים רבים ומשתף את חבריו לרשתות בתדירות גבוהה.
אינסטגרם נחשבה בתחילה לאפליקציה לשיתוף תמונות ועם הזמן נוספו גם האפשרויות לשיתוף סרטונים עד דקה ומעל דקה, סטורי'ז הנעלמים לאחר 24 שעות, וכיום בעקבות פלטפורמות אחרות כגון טיקטוק ישנה גם אפשרות להעלות סרטונים קצרים של כ-15 שניות הנקראים ריל'ס, בפורמט מסוים עם אפשרויות עריכה ספציפיות לפורמט.

מה הקשר בין עיצוב אריזות לאינסטגרם?

אחד הנושאים שניתן לראות באינסטגרם וברשתות השונות, בין אם בתמונות או בסרטונים, הוא תיעוד קניות ורכישות. כיוון שגם אלו מבוצעות בשנים האחרונות באופן מקוון, תיעוד פתיחת האריזות שמגיעות הוא סוג של פעולה משלימה. הקניות המקוונות מאפשרות לרבים להגיע לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל העולם ומבלי לצאת מהבית. עסקים אלו מודעים לכוחן של הרשתות ולתופעת השיתוף, ולכן עומלים וטורחים כדי שחוויית הרכישה תהיה מושלמת, מה שמתבטא גם באריזה. רבים גם מציעים ללקוחותיהם לצלם ולתייג את בית העסק עבור הטבה כלשהי.
אותם עסקים – קטנים כגדולים – יודעים כי תיעוד פתיחת החבילה ששלחו ללקוח יכולה להגיע למשתמשים רבים, ולכן אפשר לראות אריזות שהשקיעו במיתוג שלהם, בחומרים איכותיים, בדאגה למוצר שיגיע שלם ובנראות טובה בתוך האריזה, באופן הפתיחה, באביזרי חלוקה ואריזה פנימיים, השבחת האריזה ועוד.
בנוסף, אותם עסקים גם משתפים בעצמם תמונות וסרטונים של המוצרים אותם הם מוכרים, ולעיתים גם את האריזות הייחודיות להם. ישנו גם טרנד של סרטונים בהם בעלי עסקים מראים כיצד הם אורזים את החבילות ללקוחות שלהם.

אריזות מעוצבות שמתאימות לאינסטגרם

אם אתם עומדים להשקיע בעיצוב האריזות שאתם שולחים ללקוחותיכם, ישנם 3 דברים עיקריים שכדאי לשים אליהם לב:
  • גודל האריזה – התאימו את גודל האריזה למוצרים. כלומר, אם המוצרים שלכם קטנים ונמכרים ביחידות בודדות, אין צורך לעצב אריזות גדולות מדי. אם אתם עדיין לא יודעים כמה יחידות יזמין כל לקוח, אפשר לייצר את 2-3 גדלים של אריזות בכמות קטנה ולהתנסות עד שמוצאים את הגודל הנכון ביותר. זכרו שאם החבילה גדולה והמוצר קטן זה יכול להיראות לא פרופורציונלי כאשר הלקוח יצלם את הפתיחה.
  • גימור – שימו לב לגימור מבחינת מבריק או מאט. לדוגמה, אריזה בגימור מבריק יכולה לשקף בה את התאורה או את המצלמה של הלקוח שמבקש לפתוח אותה וזה לא תמיד נראה טוב. יש גם אפשרות לבצע השבחות ולהוסיף כיתוב מבריק על רקע מאט לדוגמה, ואז אפשר לשלב ולהעשיר את מראה האריזה אך לא על חשבון האפשרות שלא תצטלם טוב.
  • סוג פתיחה – תוכלו לבחור בין מגוון סוגי פתיחות של האריזה, כך שהיא תוכל אף להוות גימיק שילהיב את לקוחותיכם. 
 
בכל מקרה בו אתם מתלבטים לגבי אופי האריזה והתאמתה לעידן האינסטגרם, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי אצלנו בקרטוני. מוזמנים ליצור עמנו קשר.

זקוקים למידע או להצעת מחיר?
נשמח לענות על כל שאלה.
התקשרו אלינו: 08-9153395
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בזריזות: